چرا وقتی در نوت پد اسم فارسی می نویسیم سیو می کنیم علامت سوال می زارد؟

خرید بک لینک

امروزه برنامه ی نوت پد یکی از ابزار های مهم کامپیوتر است با این برنامه شما می توانید کد نویسی انجام دهید.راه های کنترل کامپیوتر بسازید و... من چند

نمونه رو گفتم شاید حدود 1000 تا کاربرد داشته باشد و یکی از مشکلاتی که کاربران دارند این که چرا وقتی کلمه فارسی می نویسیم مثلا سلام می نویسه

؟؟؟ علان بهتون مگم چرا برای اینکه ENCODING شما فرق دارد و نمی توانید با ان سیو کنید خب ما روشی را برای شما تهییه کردیم که شما می توانید

با خیال راحت فارسی بنویسید و ان را سیو کنید به شرط ان که از ما همایت کنید و نظر بدید برای ادامه ی اموزش به ادامه مطلب بروید

خب ابتدا نوت پد خود را باز کنید سپس یک کلمه ی فارسی بنویسید مثلا سلام بعدش شما در نوار بالا گزینه یfile رو بزنید سپس روی گزینه ی save as..

کلیک نمایید حالا در قسمتENCODING از گزینه ی ANSI کلیک نمایید و روی UTF-8 تنظیم نمایید خب حالا روی گزینه ی save کلیک نمایید و حالا نوت پد

رو ببندید و باز کنید می بینید که دیگر علامت سوال نمی زارد جای نوشته فارسی خب هروقت می خواهید نوت پد رو باز کنید و فارسی سیو کنید و به همین

صورت

لینک دانلود نسخه ی جدید نوت پد با لینک مستقیم

لینک دانلود نسخه ی جدید نوت پد دانلود از اپلود بوی

موفق و تندرست باشید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سرزمین دانلودی ها...

ما را در سایت سرزمین دانلودی ها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 175 تاريخ: چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت: 17:59

صفحه بندی